vineri, 11 februarie 2011

VII

stiam engleza mai bine decat alex, el radea mereu de mine cum imitam accentul englezesc. i-am spus ca am invatat limba ca sa pot sa-l cuceresc pe ben barnes. se bosumfla, fraieru, nu stie ca arata mai bine decat prince caspian. figura lui de barbat gelos era formidabila, reusea sa ma faca sa-mi para rau ca am glumit.
m-am trezit dimineata cu ochii intr-un tavan de oglinzi, luminos, orbitor chiar. am inchis ochii inapoi. doua buze moi mi-au mangaiat pleoapele si au ramas tacute dupa ce s-au departat de fata mea. liniste. el stie mereu ce trebuie sa faca, cand, cum, de ce. e exasperant de atent. parca avem acelasi creier, stim fiecare ce vrea celalalt, reactionam inainte sa ceara. ei bine, eu am ramas cu un pas in urma de data asta. el a cerut, dar stie sa nu insiste. ma cunoaste prea bine. m-a luat in brate, cu miscari necalculate, infometat, m-a strans puternic la pieptul lui si si-a bagat nasul in parul meu. il simteam tremurand langa mine, tot corpul se agita, nu avea stare.
"mai dormi"
"esti deosebit de dragut, chiar si pentru cineva care vrea sa intre pe sub pielea mea"
"nu vreau sa intru nicaieri"
"mie-mi spui..."
mi-a zambit cu coltul gurii, chicotind
"tu imi spui mereu ca dorm prea mult si acum ma indemni sa dorm? ai mancat stricat?"
"nu am mancat deloc"
"stiam eu! ti-e foame, ma lasi sa dorm, tremuri, sigur te simti rau"
"nu m-am simtit niciodata mai bine"
"eu nu m-as bucura prea tare"
am zambit stramb si am dat sa-l pup, dar si-a miscat buzele inainte sa le ating
"tu in schimb, esti foarte dezorientata. stii unde esti?"
gud point
"la un hotel presupun"
"dar nu mai tii minte cum ai ajuns aici..."
"cu un taxi presupun, eram foarte obosita"
s-a intins el sa ma sarute. am vrut sa-l imping dar nu aveam putere, pe langa faptul ca nu ma puteam plange de cum ma trata.
"deci chiar nu-ti duci aminte?" si mi-a ridicat mana dreapta, unde pe inelar era un inel discret, argintiu, cu o piatra in forma de...piatra. mi-a stat inima o clipa. imi tauiau urechile si pleoapele mele se agitau sa-mi curete ochii incetosati de la somn. am crezut ca paralizez. dupa care imediat am zis ca o s-o iau la goana. nu trecuse decat o fractiune de secunda si 1000 de ganduri prin capul meu, care parea foarte greu, inclinat intr-o pozitie dureroasa. bausem aseara? sau m-a drogat? era un inel de logodna? ce cuvant urat, logodna, ewww! ce fac? ce fac? alex zambea. e idiot?
"ai zis da"
NUUUUUU!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu