sâmbătă, 18 iunie 2011

XV

eram la mama, ma chemase sa stau cu bogdan. frate-mio bogdan, cat de frate mi-o fi si el, avand in vedere ca-l vad de doua ori pe an. e mic, unspe ani, blond, ochi albastri, cei mai frumosi ochi albastri pe care i-am vazut. si am vazut destui. il adoram pe strumf, era prietenos si vesel, era simplu sa stai cu el. initial, am vrut sa-l aduc la mine in apartament cat mama era plecata din tara, dar nu mi s-a parut corect sa-l mut, chiar si pentru doua saptamani. catalin, ramasese acasa, dar era mai tot timpul la serviciu. mama m-a sunat sa ma intrebe daca pot sa am grija de asta micu' cat ea nu e si mi-am calcat pe mandrie, am acceptat. inainte de a ma muta, alex s-a uitat urat la mine, m-am uitat si eu urat la el si am trantit usa dupa mine. dupa doua secunde m-am intors spre apartamentul lui, am deschis usa, m-am dus direct la el si l-am sarutat. pe urma am plecat fara sa ma intorc sa ma uit la el, dar eram convinsa ca era in stare de soc. hih!
bogdanel era pe canapea acum, se uita la discavari. ma uitam la el ca la eclipsa de soare fara ochelari de protectie. s-a prins
"ce e?" imi zambeste cu toata gura si se intoarce sa se uite la teve.
"nu ar trebui sa te uiti la desene animate, tractorase, elefantei, tom si jerry?"
"tu te uitai la tractoare cand aveai unspe?" hi hez a point
"aaa, nu!" m-am dus sa ma asez langa el. "vrei sa iesim putin?" ma asteptam sa-mi zica ceva gen 'nu, trebuie sa termin de citit cartea de cinsute de pagini inceputa ieri' sau 'am de terminat o formula matematica foarte complicata, nu am timp de pierdut cu tine' sau pur si simplu 'nu'.
"aaa, sigur, stai sa-l intreb pe tata" se ridicase in picioare si se indrepta spre telefon.
"heii, cat timp sunt eu aici, eu iti dau autorizatie pentru iesit. nu-ti fa griji, ai tai au incredere in mine, nu stiu pentru care motiv."
"ahah! pentru ca esti draguta, desi esti cam ametita!" probabil aratam ca un om lovit de tsunami cand a venit sa ma ia de mana. "hai sa mergem afara!"
"nu sunt ametita!" i-am zis in timp ce coboram scarile.
"atunci de ce nu ai incuiat usa?" si valul seismic loveste din nouuuuu!! "am luat eu cheile, incui eu."
"de ce m-au pus sa stau cu tine? s-au gandit sa iti dea un animal de companie?" a venit la mine, m-a luat de mana si am inceput sa radem. "te duc sa cunosti varianta mai mare a ta, ca nu pot sa spun mai matura..."
"alex?" si iar imi baga un zambet din ala zdravan.
"tu esti mama omida?"
"ahahahah!! cee?!"
"ah, bun, deci nu. da, alex." ma intreb care o sa iasa castigator la categoria 'eu ma cred mai destept'. alex o sa fie foarte multumit sa aibe cu cine sa se certe, pentru ca eu in ultimul timp l-am lasat sa castige. el nu stie de ce sunt asa linistita, nu s-a prins. si sper nici sa nu se lipeasca vreo idee de el...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu