joi, 30 iunie 2011

XVI

ma holbam in oglinda la un cos dureros. alex rade de mine cand numesc un cos sau un punct negru sau un muc... dureros. alex rade indiferent ce as spune, e vesel, are mereu o glumita pregatita. ai lav dis man. m-am spalat pe fata si mi-am luat cheile. cretul meu inca dormea, l-am pupat pe frunte, printre carlionti si l-am invelit. nu era rea privelistea, ciufulitul meu dezbracat in mijlocul patului, dar mi s-a parut un gest normal. mi-am luat mobilul si portofelul si am iesit pe usa. am scos masina din parcare cu o dexteritate straina mie si am mers cativa kilometri fara sa ma gandesc incotro ma indrept. am trecut pe langa zeci de semafoare, am vazut poate mii de oameni trecand strada, grabindu-se sa prinda autobuzul, sute de figuri obosite si plictisite de rutina cotidiana. am zambit catorva copilasi murdari, trasi de tiganci pe langa garduri, in timp ce asteptam sa se faca verde. am schimbat de cateva ori postul de radio pana cand m-am plictisit si l-am inchis. nu m-am injurat cu nimeni, toata lumea parea pasnica, toti se miscau in reluare, dar se grabeau spre ce dracu treaba aveau la viata lor. am vazut si un prof de-l am la facultate, l-am salutat din masina si mi-a zambit prietenos. e un ipocrit, care astepta bani si muraturi ca sa nu ai probleme cu examenele. dar nu e singurul. m-am oprit la un chiosc sa-mi iau tigari. mi-am luat niste cacaturi de camel, ca vanzatoarea nu avea altceva sau era prea devreme sa-si roteasca ochii-n cap si sa caute. am fumat una si am aruncat pachetul dupa, l-am lasat deschis pe bordura langa tomberon. sigur o sa fac un aurolac fericit.
"heiiiii, da-mi-le mie!!" ei bine, nu ma asteptam chiar asa repede si nici atat entuziasm. m-am ridicat. cand am vazut fata lui andrei, fostul meu coleg din primara, cel cu care m-am intalnit cand am terminat a doispea, am crezut ca o sa-mi plesneasca obrajii din cauza zambetului meu imens.
"salut, straine! cu ce ocazie treaz la ora asta?" a venit la mine si mi-a dat o imbratisare strasnica.
"tot dupa tigari, nu am dormit toata noaptea. nu le arunca, da-mi-le!"
"camel? esti sigur?" cred ca aveam o fata dezgustata.
"ahah! da, ce au?"
"nu stiu, nu-mi plac. pai ce facem?" m-am uitat la el cu ochii aia de puss in boots. am primit rezultatul dorit.
"pai, ce vrei sa facem? sunt al tau." m-a luat de mana si am plecat pe jos spre masina lui.
"film?"
"perfect. hai sa vad ce am prin casa, daca nu, piratam ceva repede. ahah" ma uitam la dintii lui maaari si aliniati. s-a prins, a inchis gura. s-a dat mai aproape de fata mea si m-a pupat pe obraz. "long time, no see, ha?"
"noi numai asa functionam, pe sistemul mai rarut ca-i mai dragut!"
"ai dreptate, noi petrecem numai timp de calitate impreuna!" ah, ce adorabil era. blond, pistruiat, ochi albastri, exact opusul lui alex. iar il comparam cu alex. probabil pentru ca amandoi ma faceau sa ma simt in largul meu.
am vazut un film, am vorbit, am palavragit ore despre viata fiecaruia si ne-am facut fiecare vreo doua dusuri din cauza ca nu mai suportam caldura. pe la pranz ma suna alex.
"buna dimineata, puturosule!"
"mdea..." era ragusit si il auzeam cum se spala pe dinti.
"cand te trezesti, adormitule, vezi ca am lasat masina la..." si am inceput sa-i explic unde. nu era departe de casa, ma invartisem in cerc in aceasi zona. "vino sa ma iei, sunt la andrei. cand ajungi la masina iti explic unde sta"
"cine cacat e andrei?"
"te astept." si i-am inchis. asta o sa-l faca sa se miste mai repede. sau nu...
a ajuns cam intr-o jumate de ora si le-am facut cunostinta. puteam sa vad in ochii lui alex, aia negri ca doi carbuni, cand era gelos. se uita asa urat la andrei ca m-a bufnit rasul. am ajuns acasa fara sa ne vorbim. ma amuza situatia, aveam un zambet permanent pe buze. a intrat dupa mine in apartament si a trantit usa. m-am dus direct la frigider sa beau apa.
"ti se pare amuzant..."
"da."
"...sa pleci noaptea de langa mine..." sapte dimineata la el e noapte.
"da."
"...si sa te intalnesti cu nu stiu ce puta blonda andrei?"
"da." inca aveam sticla de apa in mana si stateam in dreptul frigiderului deschis.
"cacat." a venit inspre mine si mi-a apucat fata cu mainile lui mari. era tandru dar ii simteam impulsurile. m-a ingramadit in frigider. simteam miros de telemea. era o scena numai buna de inregistrat. iar imi venea sa rad si nu m-am putut abtine
"iar rade..." nici el nu s-a putut abtine si si-a canalizat toti nervii intr-un sarut din ala, de vezi in finalele siropoase ale unor filme dulci. limba lui era dulce si racoroasa, sau frigiderul era racoros, ma rog. s-a departat de mine si a inceput sa tranteasca. am apucat sticla mai bine si l-am udat din cap in picioare.
"boule!"
"a, tot eu."
"tu nu recunosti un gay cand vezi unul?" fata lui era de milioane. miliarde. parca se scremea. m-am dus sa-l iau in brate. "blegule!" intr-o fractiune de secunda mi-a luat sticla din mana si mi-a turnat-o in cap. apoi m-a pus pe umeri si m-a bagat in dus, imbracati cum eram sub apa rece.
"sa nu ma mai chemi sa te iau de la andrei. arat prea bine ca sa umblu pe langa el, mi se face frica de ce ar putea fi in capul lui."
"sau de ce ar putea fi in capul tau? si el arata bine..." m-am uitat la el si am ranjit. mi-a tras capul la pieptul lui si mi-a dat o castana, am inceput sa ne batem. si asa a facut alex cea mai mare prostie pe care putea s-o faca, acceptandu-l pe andrei in preajma mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu