miercuri, 29 decembrie 2010

II

de ce dracu suna mereu telefonul ala al lui numai cand ma simt si eu bine;chiar foarte bine.
"nu-mi spune; chiar trebuie sa raspunzi"
"nu, nu trebuie"
"da cine e?"
"nimeni important"
acum e momentul cand el face pe importantul si eu ma enervez. nu si acum
"aha; ok"
ii bag mana in parul lui, ala mare si valvoi; si ii trag fata aproape de mine. el inchide ochii; ce fraier. il pup pe obraz; deschide un ochi si se uita cu coada ochilui la mine
"nu te crizezi?"
"nu, draga"
"tu esti trezita cu fata la cearsaf azi"
"pentru ca nu te-am pocnit ca nu mi-ai zis cine te suna imi zici ca-s ciudata azi?"
si rad. el ramane suspicios
"nu ma asteptam la violenta fizica; desi ai momentele tale"
si pare sa incerce un zambet
"ma asteptam sa te superi..."
"si nu m-am suparat; ce propui?"
 adevarul e ca era ciudat sa nu ma infurii deloc pe el, ma mir cum de rezistam inca sa nu sar in picioare, sa-l apuc de ciuf si sa-l atarn de balconul de la bucatarie.
"era tina"
"nu am intrebat"
si ma ridic de pe pat. ma duc pe hol sa strang niste sacose aruncate pe jos. ce ciudat era ca nici macar nu mi-a trecut prin minte sa reactionez la ce mi-a zis; normal ar fi fost sa intreb 'si ce vrea aia sa vorbeasca cu tine', mai ales ca ei se certasera urat acum cateva zile. dar nu avusesem niciun gand referitor la asta in urmatoarele 10 secunde dupa ce mi-a zis cine il apelase. trecuse deja juma' de minut; ma urmareste prudent ca si cum ar urma sa explodez asemena unui vulcan ce sta sa erupa. dar nu; si eu ma temeam de reactia ce urma. observ ca nu urmeaza nimic. ma duc iarasi langa el pe pat; el nu se miscase si ma privea la fel de ingrijorat.
"nu sunt sigur ca te simti bine"
avea sens ce zicea el acolo. m-am dus sa-l apuc de gat; l-am lasat sa ma ia in brate
"nici eu"
nu e ca si cum trebuia sa fi facut o criza de gelozie, dar macar un sut in 3 litere merita, pentru ca nu mi-a zis ca vorbeste iar cu "prietena" care-l trasese in teapa.
" ma simt ..."
nu stiam cum sa-i explic
"aaa uite ce e; daca te-a deranjat faza cu apelul; serios, nu e nimic. am vorbit cu ea azi dimineata inainte sa vin la tine"
chiar nu vroiam sa aud; aveam incredere. i-am lipit buzele, strangandu-le intre degetul mare si aratator. strivite cum erau le-am pupat. mi-a luat mainile amandoua intr-una de-a lui si eliberandu-si gura din stransoare relua
"si am vorbit cu ea despre problemele alea tampite in care m-a bagat; a zis ca a rezolvat"
cunoscand-o pe tina, e mai mult ca sigur minciuna
"nu te supara"
"dar nu-s suparata"
"eeee, da ce, eu nu te cunosc? ceva ai tu. vrei sa ma luminezi?"
de lumina am si eu nevoie, ca nu-mi pot da seama ce se intampla cu mine. m-am tampit oare? poate mi s-a diluat creierul in somn... ce naiba? el se uita la mine cu rabdare in timp ce eu ma uit pe pereti.
"e clar, nici tu nu stii. hmm menstruatia nu explica starea ta astazi"
isi pune o figura de ganditor
"pe bune, pitic, ma sperii"
"dar nu vreau!"
"asta e si problema; ca tu de obicei vrei. daca te-ai vedea ce fata de catelus plouat ai..."
"cred ca chiar imi este rau. ma simt aiurea"
ma priveste trist. el chiar avea fata de catelus plouat; cu parul ala zburlit si ochii mari, clipind des. mi s-a facut drag de el cand l-am vazut asa. am dat sa-l iau in brate, dar stransoare mainii lui imi aduse aminte ca nu mi-a dat drumu. inca eram captiva. uuuuu
"nu te duci nicaieri"
"nu"
se holba la mine confuz
"atunci ce vrei sa faci?"
"sa te iau in brate"
imi da drumu instantaneu la maini
"aaahh; scuze"
"nu e nimic, blegutule, avem timp"
ma cam lua cu ameteala. figura lui capata un aer serios; exagerat de serios
"auzi, tu ai mancat azi?"
"da, mult. de ce?"
"iti vine sa vomiti?"
"nu, ma, ce-ai?"
cu grija ma ridica si ma intinde pe pat. ma uit la el de parca avea trompa si rad de fata lui. nu ma baga in  seama
"cum te simti?"
"bine, incep sa cred ca esti nebun"
"acum 2 secunde erai galbena la fata; hai parca mai ai vlaga acuma. te las sa dormi putin; stau aici cu tine"
se intinde langa mine si ma mangaie pe cap. ma pupa se se joaca in parul meu. asta imi trezi cativa fiori si ma relaxa totodata. adorm intr-un final si simt cum incep sa plutesc pe alte meleaguri. eram intr-o discutie aprinsa cu zana maseluta cand prin somn aud galagie. o reperez ca venind din balcon
"ce dracu, ma? m-am speriat. i s-a facut rau dintr-o data. imediat dupa ce ai sunat tu; am pus-o sa se culce. acum doarme ca un copilas. auzi, hai ca vorbim mai incolo, sa nu se trezeasca. da, ma. da. probabil. hai vorbim. pa"
prin somn am simtit cum apuc cuvertura si o strang cu degetele in pumn...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu