vineri, 31 decembrie 2010

IV

10:30. m-am trezit cu ochii lipiti, nasul infundat si mana amortita sub mine. nu am vrut sa ma misc, nici macar sa respir, asa poate visul meu mai persista. dar, la dracu, daca inteligenta mea constienta ma lasa. totusi, nu ma las invinsa, si, fara sa adaug de la mine, am dat replay imaginilor alea scurte ce ma umpleau de euforie. si inca o data, inca una, pana am hotarat ca imi sugrumam mana. am deschis ochii, mi-am suflat nasul si mi-am luat directia: bucatarie. in drumul spre minunata incapere cu frigider, am aprins calculatorul, am realizat ca-mi luasem papucii aiurea si m-am gandit la discutia mea cu tina. ma rog, aproape monolog, ca a vorbit numai ea. mi-a explicat ca ea nu a vrut, ca alex nimerise acolo din intamplare, ca tot din cauza sortii ajunsese si politia, si, destinul groazei, alex era singurul major. si tada! l-au arestat. desigur ca ei ii scapase partea cand ea l-a sunat ca a venit politia, ca trebuie sa vina, i-au prins pe toti, si de frica a dat din greseala numele lui si l-a facut responsabil, ca ea nu stia ca locul ala nu poate fi desenat, ca e loc al crimei, sigilat de politie, ca alex era singurul responsabil pentru astea. si, ca javrele alea in uniforma sa nu-i cheme parintii, ea l-a chemat pe el. si el s-a dus, ca boul, sa scape turma. a stat cateva ore in arest. l-a scos ta-su, unul dintre cei mai buni avocati din oras, poate cel mai. alex se enerveaza cand intervine taica-su sa-l scoata din cacat, dar se enerveaza si mai tare cand este bagat, aiurea, de catre altii. el zice ca nu seamana cu niciunul dintre parinti, desi poate fi chiar prea persuasiv cand isi pune mintea, iar de la maica-sa a luat clar partea asta de-l baga mereu in necazuri, se gandeste prea mult la altii, e prea sufletist pentru cat merita unii. si, desi nu recunoaste, daca ar avea mustata, ar fi tot taica-su, seamana leit, si tocmai pentru ca seamana atat de mult, se cearta mereu. de abia acum am ajuns la bucatarie, desfac un plic de 3in1 si il vars in cana mea rosie cu valoare sentimentala. avea, acum nu mai are, cred ca am baut-o si pe aia. pun apa sa fiarba si ma duc la baie. pana ma intorc, gasesc jumatate din apa evaporata. ups! cred ca imi place prea mult fata mea de dimineata, e hilara si nu e numai parerea mea...

testoasa mea cu tastatura ma anunta ca am un mail. maica-mea. vine de sarbatori acasa. aceasi mama care m-a lasat de izbeliste cu taica-mio cand aveam un an. aceasi care nu suna niciodata de 2 ori in cursul aceluiasi an. vine "acasa" de sarbatori. sarbatorile cui? ce dracu sa sarbatoresc cu ea? ea si cu barbatul ala al ei, bun de toate, cu care mai are un copil. tata ar rade de mine, mi-ar spune sa ma port frumos si sa fiu indiferenta. baga-mi-as in armata groazei. el nu e niciodata acasa. si totusi "niciodata" a lui pare "mereu" daca stau sa-l compar cu ea... o sa-l am pe alex, daca nu se gandeste si el sa dispara.

10:45 si viata mea e aproape ruinata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu