miercuri, 29 decembrie 2010

III

ma uitam buimaca la un punct anume de pe cuvertura; cine dumnezeu a cumparat cuvertura asta? e gri, cu romburi de un gri mai inchis ce au in centru o floare ca un crin, dar ruginiu. ce tampenie de material! imi aduc aminte cum ma plimbam cu maica-mea, cu materiale, pe la croitorese sa-i faca o pereche de pantaloni ca lumea; acum ii gasesti gata facuti, fara sa mai pierzi timpul cu saptejdemii de probe si ace infipte in fund. hm! legat de pantaloni, chiar imi trebuie unii scurti, m-am plictisit de aia verzi; desi asa putea foarte bine sa traiesc si fara ei acum. oare cat mai e ceasul?
ridic capul ca sa pot vedea ceasul de pe masa. e deja 8; am dormit ca boala toata ziua... ma simt bine, cred; ma deranjeaza linistea asta. de ce e asa liniste la mine in casa? acasa la mine nu este permisa linistea, e sacaitoare. e liniste doar cand sunt singura si televizorul e stins. ma prefac ca tusesc de se aude in toata casa; ca de obicei, exagerez si ma inec pe bune. trece de la sine. nu a tipat nimeni la mine sa beau apa, deci, da, sunt singura. ma ridic sa explorez teritoriul maiestatii sale "frumasa adormita"; matul se revolta in stomac disperat si incerc, dar nu reusesc, sa-mi dau seama de cand nu am mai mancat sa ma satur. deschid laaarg frigiderul si ma uit in gol; dupa o vreme mi se face frig si scot niste chestii afara. nu stiu din care motiv mi s-a parut ciudat ca sunt reci; ceva chiar nu e in regula azi... apuc primul cutit din primul sertar din cel mai apropiat dulap de langa mine si tai repede niste bucatele de cascaval, salam si mai stiu eu ce mezeluri mai erau pe acolo. mai mult absenta apuc mancarea cu mainile si o bag in gura; parca era si o bere prin hardughia aia de frigider. mi-e lene sa o scot. hai ca ma duc sa cotrobai dupa ea, mi-e sete.
dupa ce arunc farfuria si cutitul in chiuveta, fara sa le spal ca nu cumva ca imi cada mainile, ma duc sa aprind putin calculatorul meu testoasa. se deschide automat mesengerul, mereu uit sa-i dau unmark la automat acolo; il las deschis si imi vad de treaba. de fapt, mai bine il inchid, mi-e lene sa tastez, de abia vad monitorul, dar tastele... inainte sa apuc sa apas pe ceva mi se deschide mare o fereastra de mess. cine putea sa fie?...
"good moring, sunshine! ai facut si tu ochi? :-)) vezi ca ti-am lasat mancare pe masa"
"am mancat-o deja, mersi!"
ma ridic si ma duc repede sa vad daca intr-adevar era ceva pe masa. mda, e o farfurie mare acoperita cu o folie de aluminiu. ?!. in fine, o s-o mananc data viitoare. ma intorc la pc si
"cand ai plecat si dwe ce nu ma siuni? nu ma piune se tastez acum"
"mai devreme am plecat, inca dormeai"
dormeam pe dracu.
"suna"
incepe telefonul sa cante si il mai las putin, ca-mi place melodia. fara niciun advertisment, incep:
"ai primit vreun apel important de a trebuit sa pleci?"
"aaa. nu. am plecat sa-i iau maica-mii ceva de la market"
"bine"
nu am creierul destul de limpede sa ma cert cu el; las ca pleaca ea ceata...
isi aduce aminte sa intebe:
"te simti bine, somnorosule?"
"da, ma; de fapt, la cat am dormit, nu mai simt nimic"
"mai bine asa"
"mai bine pentru tine"
"si pentru mine, da"
haha. nimic nou.
"ma bucur pentru sufletelul tau ala pricajit"
"si eu"
"bun; auzi, hai ca eu astept sa ma trezesc de tot. te sun eu dup-aia. ma duc putin la bancuta jos"
"vin cu tine"
"nu vii nicaieri. am zis ca sun eu"
"pai stai asa, singura?"
"da cine ma fura? am de vorbit ceva cu cineva si ai face bine sa nu apari prin peisaj. nu te pup. pa"
"uuuuu. ok. papa"
acum sa vedem daca tina e afara, la bancuta. si daca e, sa vedem ce frumos stie sa minta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu