joi, 24 martie 2011

XI

am stat fara alex o saptamana. sapte zile lungi fara cretul meu, care avea late in toata regula acum. era adorabil. cand a ajuns, duminica dimineata, era taiat pe varful nasului
"unde ti-ai bagat nasul?" l-am pupat pe el
"m-am taiat cand m-am barbierit..."
"pffffff" m-a bufnit rasul si fara sa ma pot abtine l-am strans in brate cat de tare am putut. mi-a lipsit atat de mult zilele astea... e adevarat ca l-am avut pe andrei, care m-a mai scos la o cafea, mi-a mai tinut de urat, dar nu umplea golul. am inceput sa ma mai duc pe la ale, vechea mea prietena cea mai buna, sufletul meu pereche de dinainte de alex, ratusca mea roscata. am neglijat-o complet si ma simteam prost din cauza asta. am inceput sa ne vedem des saptamana asta, ne umpleam cu alcool, fumam, ma rog, eu ocazional, destrabalare totala. pana am aflat ca are sida. atunci am crezut ca era cea mai proasta veste pe care puteam sa o primesc dupa cea cu tata. nu i-am zis de el, de faptul ca s-ar putea sa nu-l mai vad niciodata. ea si iubitul ei, andrei, alt andrei decat fostul meu coleg, iubit care de altfel a si infectat-o, il stiam si pe el de ceva timp. toti ne cunosteam si ne-am reconectat ca inainte de a-l cunoaste pe alex. de fapt, ei nici nu stiau de el, nu stiau ca m-am maritat. nu am vrut sa-i incarc cu nimic. imi parea rau, ba chiar ma trezeam uneori holbandu-ma la ei si plangand, dar nu vroiam sa patez sentimentele pentru ei cu mila, nu, am trecut peste stire ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, incercand sa ne simtim ca inainte. ale avea si ea alta prietena buna, daniela, draguta, cuminte, care incepuse sa umble cu rares. rares, prieten cu andrei, era si el cu capul, ca noi toti, de altfel, si eram o gasca de ciudati. cand a ajuns alex, cum nu puteam sa renunt la prietenii mei vechi si cretini, care bolnavi de sida, care obsedati de prezervative, am decis sa le fac cunostinta cu roacherul meu. l-am redus la rangul de prieten spre iubit si i-am spus sa-si tina gura. ba chiar sa-si tina si mainile acasa, nu vroiam sa fim prea evidenti, ar fi batut la ochi. desi nu prea ne-a iesit faza. eram la ale, plecasem inainte, imediat dupa ce m-a chemat la ea, el urma sa vina dupa ce trecea pe la taica-su.
"aaahm, ale?" si am bagat un zambet cretin
"ia spune!"
"stii ca-ti spuneam eu de noul meu prieten"
"cretul tau, dadada"
"da, pai, vine azi sa-l cunosti" iar zambeam
"iarta-ma, dar nu mai stiu cum il cheama"
"alex, evident. ahahah!" am ras amandoua. imediat dupa, a sunat soneria. alex. cu beri in mana, cu parul ciufulit. a facut cunostinta cu ale. ea s-a uitat putin urat la mine, dupa care mi-a zambit a scorpie. era multumita de noua mea achizitie. ahah! daca ar sti ea... intre timp alex a facut cunostinta si cu daniela, se uita in jos la ea. eu si baietii eram munti pe langa ale si daniela. ma amuzau, erau ca niste papusi. eram in balcon cand am auzit usa de la intrare, trebuie sa fi fost andrei, si in 2 secunde l-am auzit tipand dupa alex
"du-i si berea, ca asta vrea" a chicotit si a plecat. mi-am terminat sticla mea si m-am dus dupa el. cand am ajuns, ale ma inspecta.
"uite ce e, am vazut ca rares si daniela nu mai sunt, ne caram si noi"
"nu e neaparat" desi puteam sa vad in ochii ei cat de mult vroia putin timp cu andrei
"ne auzim maine, rata!" am luat-o in brate, l-am pupat si pe andrei si am iesit. alex avea un joint in mana. i-am aruncat o privire de ucigas in serie. l-a dat unui aurolac pe strada. ala mai avea putin si-i pupa picioarele
"alex, daca afla andrei, te omoara incet, fara mila si pe urma il omoara si pe jegosul asta."
"atunci hai sa nu-i spunem..."
"ook!"
despre andrei si ale, ne-am trezit vorbind cateva seri mai tarziu. dupa ce alex s-a obisnuit cu ei.
"imi pare rau de ei..." faptul ca-i cunoscuse il afecta, ii vedea ca doi prieteni bolnavi, nu ca doi bolnavi de care auzise de la mine. se ataseaza repede.
"alex, e ireversibil, de acum tot ce putem face pentru ei e sa ne comportam normal. fara sa fim mai draguti ca inainte. oricum, ce ma mira pe mine e faptul ca ale nu a stat prea mult sa se gandeasca pana sa-l ierte..."
"seamana cu tine, si tu ai fi iertat, iubiti ca niste idioate, fara sa ganditi, va lasati purtate de val. sunt sigur mie-n suta ca ai fi iertat si tu..."
"totusi, nu incerca..." s-a uitat urat la mine. m-a luat in brate si m-a sarutat. inca mai simteam senzatia aceea de euforie cand ma atingea. era ceva absurd... afara incepuse sa se lumineaze, eram inca in bratele lui cand mi-a sunat telefonul. era ale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu