duminică, 27 martie 2011

XII

eram cu alex la ale. in dormitorul ei. singuri, eu si cu el. cu siguranta ceilalti credeau ca ne cautam de treaba, fiind singuri, alea alea. de fapt si alex credea. mi nu-mi statea capul la asta. ale aflase ca eram casatoriti, aflase de tata, aflase ca daniela, ei bine, daniela facuse ce a facut ale cand a luat sida de la andrei. daniela nu o facuse cu andrei, ci cu rares, pentru prima data. rares nu avea sida, el era doar idiot. nu sunt probleme aici, nu e contagios, spre fericirea noastra. erau cam multe pentru capatana ratei. il auzeam prin pereti pe rares cum se rusineaza de orice ii zicea ale acolo. faceau rezumatul serii de dinainte. pe daniela nu o cunosteam indeajuns sa o vad prin perete, dar rares puteam sa jur ca era rosu.
"oamenii astia isi fac griji despre fundul danielei sau mi se pare mie?" alex chicotea cu capul la mine in brate. ma jucam cu parul lui incalcit si incercam sa nu-mi imaginez ce-si imaginau ei. nu prea mi-a iesit.
"gizaz! ahahah! nu cred ca vreau sa stiu!" alex radea si mai tare.
"sa fie fundul danielei cea mai mare problema a noastra acum..." si-a intors privirea catre usa. "de ce e asa liniste?"
"rares si cu dana cred ca au plecat. pun pariu ca andrei o sa intre pe usa in maxim 5 secunde."m-am uitat la el, el la mine. alex a zambit si s-a ridicat in capul oaselor. s-a urcat peste mine si a inceput sa ma sarute ca un nebun. am vrut sa-l intreb ce dracu' il apuca, dar nu am avut destula vointa. s-a dezlipit de gura mea si mi-a zis la ureche
"doar nu vrei sa trecem drept handicapati. suntem amandoi intr-o camera goala. ce ar trebui sa facem? sa discutam despre nemurirea sufletului?" ii auzeam zambetul din glas.
"nu, alex, doar niste persoane care nu se atrag numai fizic. creierele noastre reactionau acum. ne excitam neuronii. ce e rau in asta?" vorbeam aiurea. "nu ma supar nici daca, stii tu, reactionam cu alte parti ale corpului, dar ale oricum stie ca nu as face sex in aceeasi casa cu andrei. omul e dement, nu exista discretie pentru el" si in timp ce vorbeam, dementul deschide usa.
"baaaa, da-te jos de pe ea!! ti s-au sculat zulufii? ahahaha!" alex se uita la mine cu zambetul de 'aveai dreptate' si se da la o parte, rastindu-se in gluma la andrei
"haide, omule, nu e ca si cum te asteptai sa ne gasesti jucand turca!" am ras toti si am mers in bucatarie.
"ale, cafea!" eu si andrei odata. ale ramasese cu moaca de milog pe fata in timp ce se intindea spre ibric. nu e vina noastra ca e face cea mai buna cafea.
"sa va fut!" ale si limbajul ei de copil rebel.
"bine, dupa ce bem cafeaua" andrei era mereu disponibil... ale ii zambea cu coltul gurii. o vedeam deja in lumea ei cu fanteziile ei tampite.
"ooook, planurile astea se desfasoara dupa ce plecam noi" alex a dat din cap ca semn de aprobare la ce spusesem. ale ranjea si andrei deja se scarpina in pantaloni.
"boule! termina!" andrei s-a trezit cu un ibric peste cap. s-a speriat pe moment, dar cand s-a uitat la fata amuzata a lu' ale, s-a excitat si mai tare. erau ilari.
"alex, hai sa ne caram cat inca mai putem" l-am apucat de mana si l-am tras afara din apartament, din urma se auzeau tot felul de zgomote bizare. cand am ajuns aproape de iesirea din bloc am auzit un tipat ascutit si ne-a bufnit pe amandoi rasul. dupa care
"ancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!" glasul ratei se auzea in tot blocul. in mod sigur nu se gandea la mine in timp ce era ocupata cu orgasmul. ceva se intamplase. pana am ajuns iar sus, se facuse liniste. alex ma depasise pe scari, si deschise usa primul. ramasese in usa blocat.
"alex, da-te sa intru!!" s-a dat la o parte stangaci, facandu-mi loc in hol. ce vedeam in bucatarie era departe de ilar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu